понеделник, 10 март 2014 г.

Животът който искам

http://backstreet.bg/

На достатъчно години съм и съм бясна за това, че непрекъснато съм принудена да се съобразявам с това което искат родителите ми.
Не само те, цялото общество на това поколение, като че са се наговорили, че единствено правите на този свят са те.
Ако бях тръгнала по-рано по мой си път досега щях съм – ехе, много напред, но ситуацията не е такава.
Чувствам се като отрепка, макар че имам много потенциал.
Мразя обкръжението, в което живея, мразя родителите си за начина, по който се отнасят с мен.
Те казват, че съм неблагодарна, ако не се съгласявам с тях. Животът ми е пълен батак.
Цели четири години от живота ми минаха да ги слушам.
Знам че много хора биха ме посъветвали да се разкарам оттам и да заживея сама.
Обаче не е възможно, защото те не искат да чуят и една моя дума.
Направо съм съсипана и не мога да ви обясня колко ми е болно.
Чувствам се измъчена и понякога ми се иска да си взема шапката и да забягна в друга държава и
да им се обаждам до края на живота си.
НАМРАЗИХ ВСИЧКО И ВСИЧКИ ПОКРАЙ МЕН

Професионални SEO услуги

Няма коментари:

Публикуване на коментар