вторник, 11 март 2014 г.

Чувствам се виновен

http://backstreet.bg/

Намирам се в доста интересна ситуация. Сам съм си шеф и като цяло професията ми не изисква да съм на работа всеки ден.Всъщност предпочитам да прекарвам по-голяма част от времето си с неща, които не са свързани с работата ми. Всяка сутрин аз се събуждам с чувството, че не съм направил Х, или че трябва да направя У. Това чувство ме държи доста дълго и трудно се освобождавам от него. Буквално всеки ден едно и също... Като цяло това не е кой знае какъв проблем, тъй като имам работници, които вършат даже и моята работа. Моята единствена задача е просто да съм винаги в течение на събитията. Не знам откъде произтича този проблем. Може би защото преди нямах толкова много пари и нямах толкова много забавления. Като заключение не съм много сигурен какъв точно въпрос да ви задам, но сигурно има въпроси, които могат да ми помогнат да разбера какво причинява това мое чувство за вина. Благодаря предварително за помощта.

Професионални SEO услуги

Няма коментари:

Публикуване на коментар