петък, 14 март 2014 г.

Вярвате ли във филма Тайната

След като изгледах и The Secret вникнах в смисъла на филма.
Всичко е до позитивността и като цяло за това което искаш или неискаш.
Бях чел в един вестник статия от сорта
 на как да спечелим човекът който искаме за 10 дни или нещо такова там
грубо беше обяснен пронципът на 'Тайната'.Сега като изгледах и тези филми
 ми стана кристално ясно ,и се замислих ,и всичко се подчерта в спомените ми.
Като по-малък гледах ръцете на баща ми и му се възхищавах :) на белезите и
 постоянно си мислех как като порастна и моите ръце ще са покрити с белези
е добре какво стана заиграх се с едни шишета и клъц порязах си дясната китка.
Стана доста неприятен белег ,но ръцете са ми белязани нали ... Друга случка
всички знаете предполагам за поверието ,че каквото направиш на котка ще ти
 се върне.Някой беше започнал да истрепва котките в квартала и имаше на една
поляна един труп който реших да кремирам.Да ама какво стана трупът само се овъгли
и започнах да си мисля кака и аз ще се изгоря.Какво стана ли пресягах се през
 горящата печка към нещо от зад и доста стабилно си изгорих дясната буза.
За моя радост не остана белег ,но това според мен са доказателства за 'Тайната'.
Надявам се само да успея да си довлека по хубави неща за вбъдеще. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар